خانوما کارت امید باید چطوری ثبت نام کرد؟؟



شیرخشک بچه

۳ پاسخ

ثبت نامی نیست شناسنامه اش که ثبت بشه به کارت عابر بانک مادر واریز میشه میگن

چه خوب عزیزم انشلا ک بگیری زودتر

اون دیگه چیه

سوال های مرتبط