۵ پاسخ

فکر کنم باید بهداشت ثبت کنین که باردار هستین بد بیاد

سوال منم هست

فعلا که هیشکی نگرفته و قضیه کلا رو هواس

نمیدونم ، نوشته بودن وقتی شناسنامه ثیت احوال خودشون خودکار میریزن حساب مادر ولی خبری که نیست

سوال منم هست لطفا جواب دادن
بهم خبر بده

سوال های مرتبط