من اردیبهشت زایمان کردم تا الان هر دو ماه واریز شده برداشت کردم
من اردیبهشت زایمان کردم چند روزپیش پیامش اومد که شارژ شده
من گرفتم اردیبهشت زایمان کردم ۱۵ خرداد واریز کردن
اردیبهشت زایمان کردم خرداد رو دادن
2بار تا الان... اول فروردین زاییدم
برا من فقط یه بار واریز کردن
من گرفتم از اردیبهشت ۱۵ هر ماه واریز میشه
دوماه واریز کردن ۱۵ ام ماه واریز میکنن
میگم چا خط هم باید ب اسم مادر باش من پیامک بانک میاد رو گوشیم ولی خط ب اسم خودم نیست
من نگرفتم نمیدونم میدن نمیدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.