۵ پاسخ

نمی‌دونم این چقدر درسته اونروز یه جا میخوندم نوشته بود بخاطر شرایط جنگی فعلا نمی‌دن

نه بایدبری باشناسنامه نوزادکافی نت ثبت نام کنی

میگن از توو بیمارستان خودشون فعال میکنن
بعد از اینکه شناسنامه بچه اومد

فک کنم خود دولت مونده تو هزینه های ج ن گ ما یادشون نیستیم

کسی که چیزی نمیگه خبری نیست

سوال های مرتبط