نمیدونم این چقدر درسته اونروز یه جا میخوندم نوشته بود بخاطر شرایط جنگی فعلا نمیدن
نه بایدبری باشناسنامه نوزادکافی نت ثبت نام کنی
میگن از توو بیمارستان خودشون فعال میکنن
بعد از اینکه شناسنامه بچه اومد
فک کنم خود دولت مونده تو هزینه های ج ن گ ما یادشون نیستیم
کسی که چیزی نمیگه خبری نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.