۴ پاسخ

بیمارستان برگه تولد میده باید بری ثبت احوال شناسنامه رو بگیری

چی هست این کارت امید؟

ازجایی نباید بگیرید گفتن فقط کافیه مادر یدونه کارت بانکی به اسم خودش داشته باشه و اگر هم تو بهداشت پرونده تشکیل دادید و بعد از شناسنامه گرفتن براتون هر ماه میریزن

هنوز ک نه
نمیدونم هم چجوری و از کجا باید بگیرم

سوال های مرتبط