۲ پاسخ

باید بری بهداشت اونا ثبت نام میکنن

‌من از کافی نت پرسیدم که ثبت نام میخاد گفت نه کاری به ما نداره
نمیدونم چطوریه
ثبت احوال هم گفته بود اطلاع نداریم

سوال های مرتبط