۲ پاسخ

نیاز ب ثبت نام نیست خودشون واریز میکنن

نیازی نیست ثبت نام کنی
شناسنامه میگیری خودش ثبت نام میشه
هرماهی که بچه دنیا بیاد ۱۵هم ماه بعد به شماره کارت خودت واریز میشه

سوال های مرتبط