۳ پاسخ

شناسنامه گرفتی براش؟ میگن شناسنامه بگیری ثبت سیستم شه
نمیدونم چیکار کنی سوال کن بهت میگن
ولی اینجا دیدم میگن شناسنامه بگیری

یعنی برا 1404نمیدن

نه والا ما ک چیزی نگرفتیم

سوال های مرتبط