۳ پاسخ

تازه برا من یه تمن شارژ شده بود نمیدونم چی بود طرح یسنا بود یا هرچی نمیدونم

یه خانمی دیروز تو گهواره گفتن که براشون واریز شده

گویا کسی هنوز نگرفته
گفتن از ماه دوم میدن
یعنی از اردیبهشت

سوال های مرتبط