اگه دکتر خیلی کار بلدی باشه اره ولی اکثرا اشتباه فقط احتماله اون موقع دستگاه تناسلی خیلی کوچیکه نمیفهمن من رفتم گفت پسره انومالی رفتم گفت دختره با اینکه مشکل داشت نفهمید تا هفت ماه شد رفتم یجا دیگه سونو تکرار کنم فهمیدم و از مجبور شدم سزارین کنم از دستش دادم اگه تو هفته پایین میگفت بهم دکتره لاشی خودم سقط میکردم مجبور نبودم سزارین کنم
آره بعضی وقتا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.