تو سنو آنتی جنین مشخص میشه جنسیتش

۲ پاسخ

اگه دکتر خیلی کار بلدی باشه اره ولی اکثرا اشتباه فقط احتماله اون موقع دستگاه تناسلی خیلی کوچیکه نمیفهمن من رفتم گفت پسره انومالی رفتم گفت دختره با اینکه مشکل داشت نفهمید تا هفت ماه شد رفتم یجا دیگه سونو تکرار کنم فهمیدم و از مجبور شدم سزارین کنم از دستش دادم اگه تو هفته پایین میگفت بهم دکتره لاشی خودم سقط میکردم مجبور نبودم سزارین کنم

آره بعضی وقتا

سوال های مرتبط

مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نمیدانم مامان نمیدانم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته هجدهم بارداری