۱۱ پاسخ

من ۱۲ هفته و ۵ روز رفتم
جنسیتو اکثرا احتمالی میگن بستگی به مهارت دکتر و پوزیشن بچه هم داره

من ۱۳ هفته و ۱ روز رفتم

منم حساب کردم۱۳هفته میشم

من سیزده هفته سه روز رفتم جنسیت قطعی گفت

ب من گفتن ۱۲ هفته و ۳ روز بیا

قشنگم
سونو ان تی برای تشخیص نقص های ژنتیکی هست
از ۱۱ هفته میشه رفت
و بهتره هرچه زودتر بره ادم
چون اگر خدایی نکرده زبونم لال بچه مشکلی داشته باشه فقط تا ۱۴ هفتگی اجازه سقط میدن
و اگه سونو مشکوک باشه بعدش کلی ازمایش دیگه داره ادم ک باید بره
پس یا تایم ایمن باید ادم بره سونو ک بعدشم وقت کافی داشته باشه

این سونو برای تعیین جنسیت نیست خیلی مهمتر از جنسیت هست
بچه هم ریزه اگه پسر نباشه ک اصلا تا ۱۸ هفتگی صد در صدیش مشخص نمیشه

انشالله ک بچه شما سالم ترین هست
ولی به سلامتیش فک کنید نه جنسیت

از الان برو منم همین هفته تو رفتم جنسیتو گفت

البته سر پسر اولم ۱۲ هفته یک روز رفتم بهم گفت

الانم برو مشخص میشه

منم ۲۲میرم اونوقت میشم ۱۲و۴روز اونروزمیرم قشنگ معلوم شه

نه دیر نیست

سوال های مرتبط

مامان آلبالو 🤰🏻🍒 مامان آلبالو 🤰🏻🍒 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 هفته چهاردهم بارداری