برای انتی ۱۳ هفته ۳ روز برم دیر نیست؟

۴ پاسخ

به نظرم دیره به موقع بری بهتره

چرا به موقع نمیری؟
۱۲ هفته و ۲ ۳ روز خوبه

تا ۱۴وقت داری ولی زودتر برو

به موقع برو

سوال های مرتبط

مامان تیام مامان تیام هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان افرا مامان افرا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته نوزدهم بارداری