خانما به بچه هاتون بعد چن ماه آب میدید؟

۵ پاسخ

من نمیدم تا ۶ ماه
چون خیلی خطرناکه
حتما اول تحقیق کنید خوب

من روزی یک قطره چکان پر بعد قطره آ د میدم

من آب جوش میدم

من از دوماهگی بهش دادم بخاطر کم ابی . البته دکتر گف از سه ماهگی ۳۰سی سی بده ولی من زودتر بهش دادم چون خیلی کم دیش میکرد

نمیدم همون ۶ماهگی

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۱۰ ماهگی
مامان دلماه خانم🩷🥹 مامان دلماه خانم🩷🥹 ۱۵ ماهگی