من از دکترم پرسیدم گفت اگه هردو سفالیک باشن تو دولتی طبیعی ولی خصوصی سزارین میکنن
تعجب میکنم که همه میگن دوقلو سزارین اجباری چون من از اول که فهمیدم دوقلو باردارم فکر میکردم صد در صد سزارین اجباری هستم هر دفعه هم از دکترم میپرسم و میگه نه طبیعی اگه بچه ها یه حالت خاصی باشه و اینا و در شرایط خاص و اورژانسی سزارین میشی
حتی خودش گفت من صد تا زایمان دوقلو طبیعی داشتم دکتر باتجربه و معروفی هم هست......
دوقلو سزارین اجباری هست .
من لگنم شکسته و دررفته بود سزارین اجباری بودم ولی دکتر ازم زیرمیزی گرفت بیمارستان خصوصی بودم ملی هم اونجا ازم پول گرفت
جفت مشترک داشتم سزارین شدم دکتر متخصص باتجربه بود فرستادم بیمارستان خودش عمل کرد دولتی بود
آره وقتی دوقلو باشه اصلا اسم طبیعی رو براش نمیبرن کلا سزارینه
منم جفت و کیسه همه چی جدا بود سزارین شدم
من از دکترم پرسیدم گفت دو قلو سزارین چه دولتی چه خصوصی
تو سونوی آخری نوشته بود یکیشون سفالیک متغیر، یعنی چی؟
امکانش نیست بچرخن تا موقع زایمان؟
اگه هر دو سفالیک باشن نرو بیمارستان چون مجبور میکنن طبیعی زایمان کنی یکی از اقواممون همینطوری شده بود هر دو طبیعی دنیا اومده بودن
منم یکی از قل ها بریچ بودن ۱۰ تومن به دکتر خصوصی دادم
دکتر من میگفت اگه جفتشون سفال باشن اختیاری میشه
ب جفت ربطی نداره سزارین اجباری محسوب میشه
دوقلوهای منو سزارین کردن فقط پول یه شکم بند که دکتر نوشته بود و گرفتن نزدیک ۷۰۰ و خورده ای همین
نه دوقلو سزارین فقط
آره احتمالا برم دولتی، خصوصی هزینه اش خیلی میشه آخه
بیمارستان هم اگه دولتی باشید هزینه نداره
اره اجباری در هرصورت
اجباری حساب میشه ولی انگار که اختیاری باید پول بدی تا سزارینت کنن
ممنون عزیزم
بله، مگر اینکه انتخاب خودتون باشه طبیعی زایمان کنید
ربطی ب جفت نداره
کلا سزارینه اجباریه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.