من امروز صبح پیام به خانومه رو دیدم تو گهواره زایمان کرده بود دوقلو ولی زایمانش طبیعی بود و میگفت واقعا خوب بوده زایمانش
ولی من خودم اوایل بارداریم دوقلو بودم اونموقع دکترم گفت سزارین اجباری میشی حالا دیگه بستگی به دکترت داره 🥲
شنیدم اگر سفالیک باشه جفتشون ممکنه بگن طبیعی
دیدم اینجا چند نفر میگفتن ما انتخابمون طبیعیه! ولی ریسک داره نمیدونمچرامیگن
منم فعلا بچه ها سفالیکه نپرسیدم چیزی تاحالا
فکر کنم بازم مونده به دکتر
اجباری
اجباریه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.