۱۰ پاسخ

منکه کوتاه کردم چون همش بچم عرق میکرد و موهاش تو‌چشمش بود🥲اولش پشیمون شدم ولی الان خیلی راضیم 😍خیلیم بهش اومد😍❤️

شاید زدم شایدم مرتب کردم

منم نمیزنم تا یک سالگی

تا حالا نزدم🫠

برای من بچه بودم این کارو کردن فرقی هم نکرد چون اشتباهه
برای پسرم از اول موهاش پر و خوش حالت بود از ۱ ماهگیش هر ماه باید موهاشو کوتاه میکردیم
تو این یکسال پنج شیش بار موهاشو کوتاه کردم . این باور غلطه
بنظرم فقط مرتب کن نه از ته

پسر من که انقد موهاش بلند و بهم ریخته شده بود دیروز بردیم کوتاه کردیم

من که نمیزنم.اینکه میگن بزنی خوب حالت میگیره هم الکیه

والا شوهرم میگه بزار بزنم
دورو بریامون میگن نه تا یک سالگی نزنید فعلا موندیم موهاش هم می‌ریزه تو چشماش میگم حداقل یکم جلشو بزن

والا مام موندیم چیکار کنیم خیلی بلند شده موهاش

من نمیزنم
ب اینکه خیلیا میگن بزن 🥲

سوال های مرتبط

مامان محمدیاسین مامان محمدیاسین ۱ سالگی