۴ پاسخ

من الترا میدم برا حساسیت پروتئین گاوی ولی خیلی بده دختر دیشب و امروز صب نخورد اصلا ازش

پرنوترا هم خوشمزه هست هم برای رفلاکس و کولیک ونفخش مناسبه

اپتامیل پرنوترا

خیلی تلخ ، گرفتم واسه پسرم چون رفلاکس داره ولی نتونست بخوره. خیلی بد طعمه

سوال های مرتبط