منم این مشکلو داشتم معدم احساس پری میکردم دکترم فاموتیدین داد گفت ضرری نداره
تاثیر داشت بعدش احساس گرسنگی میکنم خالی میشه معده
چند ماهته؟ من از شربت آدی ژل استفاده میکنم
سرخود نباید هیچ دارویی بخوری
ترخدا نتیجه نگرفتی یا خوراکی گفتن ریپلای کن منم بخووونم😫
دکتر نداد اصلا نخور ضرر برا جنین دکتر گفت بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.