سلام معده ام دردمیکنه فاموتیدین میتونم بخورم؟

۳ پاسخ

پس با دکترت مشورت کن

به نظرم تا جایی که میتونی دارو مصرف نکن
اگه اسید معده ت زده بالا و میسوزه
چند قاشق ماست یا ابی که روی ماست جمع میشه سوزش معده رو رفع میکنه

اره میتونی ولی با دکترت هم مشورت کن

سوال های مرتبط

مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته پانزدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان رایان و نورا مامان رایان و نورا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان امیرارسلان مامان امیرارسلان هفته بیست‌وششم بارداری