مامان دارم از معده درد میمیرم چیکارکنم فاموتیدین میتونم بخورم؟؟؟

۹ پاسخ

نوشابه که همیشه نمیخوری،این سری بخور
نوشابه هم خوبه
اول یه لیوان نوشابه بخور خوب نشد قرص بخور

فاموتیدین میتونی بخوری خیالت راحت

پنتوپرازول بخور هیچی نمیشه

اره من دکتد بهم داده این قرص رو بخور بعد غذا

عزیزم آب فراوون بخور ،بیشتر درد معده تو دوران بارداری بخاطر کمبود آب بدن ..

سیرابی شیردون خیلییییی آب رو آتیشه واسه اسید معده و دردای معده، بدون مشورت را پزشکتون از اینجا توصیه دارویی نگیربد چون شرایط هرکس متفاوته. شربت لاکسی ژل دکتر داده به من و باید حتما آب فراوون بخورید طی روز

بنظرم تحمل کن خوب شه انقد قرص نخور

اره عزیزم فاموتیدین چهل

من پنتوپرازول میخورم بهتر از فاموتیدین هست اب رو اتیش

سوال های مرتبط

مامان ماهورا محمد مامان ماهورا محمد روزهای ابتدایی تولد