فعکنکنما🫥
من كه نشنيدم بعدشم چه ضرري؟هيچ چيزي اگه زياده روي نكني بد نيست عزيزم
نه فقط تو ۳ ماه آخری زیاد نخور باعث زردی میشه
منکه نشنیدم هم خودم هم خیلیا رو دیدم زیاد رو حامله ای خوردن
ضرر ندارهههه
روزی دو یا سه دونه مشکلی نداره
منی که میوه مورد علاقم زردالوعه چی بگم پس😐😐😐
نه چه ضرری
هسته اش رو نباید بخوری فقط
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.