خانوما زرد آلو ضرر داره؟ من زیاد میخورم

۹ پاسخ

اگ قند نداری نه ضرر نداره

اتفاقا برا یوبست دوره بارداری خوبه ولی خیلیم نخور

منم زیاد میخورم

دوتا بخور

ضرر نداره

اره زیاد بخوری شکمت رون میشه

من یبوست دارم زیاد خوردم خداروشکر جواب گرفتم

نه ضرر نداره

فک نکنم چون منم زیاد میخورم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته نوزدهم بارداری
مامان دوقلو ها😍 مامان دوقلو ها😍 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پسرکم💤💙 مامان پسرکم💤💙 ۶ ماهگی
مامان یاشار مامان یاشار هفته شانزدهم بارداری