خانما برای سوزش معده شدید چی خوبه؟

تصویر
۷ پاسخ

چای وحبوبات کم بخور.ادویه وفلفل کم بخور.سیب بخور.اگه میتونی سیرابی بخور

اگه اسید معدت میزنه بالا منم همینطورم شیر سرد میخورم بهتر میشم

من فاموتیدین میخورم

چای زنجبیل با بیسکویت ،
چند تا بادام بدون نمک بعد غذا ،
ماست و شیر سرد می‌تونه اسید معده را خنثی کنه

فاموتیدین ۴۰

من قرص ناشتایی میخورم خیلی خوب بود

من فقط فاموتدین ۴۰
نصف صبح میخورم نصف شب

سوال های مرتبط

مامان کایرا👩🏻‍🍼🧿 مامان کایرا👩🏻‍🍼🧿 ۱۰ ماهگی
مامان کوچولو بچه🩵👶 مامان کوچولو بچه🩵👶 ۷ ماهگی
مامان ❤️سامی ❤️ مامان ❤️سامی ❤️ ۸ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان سدنا مامان سدنا ۱۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد