چای وحبوبات کم بخور.ادویه وفلفل کم بخور.سیب بخور.اگه میتونی سیرابی بخور
اگه اسید معدت میزنه بالا منم همینطورم شیر سرد میخورم بهتر میشم
من فاموتیدین میخورم
چای زنجبیل با بیسکویت ،
چند تا بادام بدون نمک بعد غذا ،
ماست و شیر سرد میتونه اسید معده را خنثی کنه
فاموتیدین ۴۰
من قرص ناشتایی میخورم خیلی خوب بود
من فقط فاموتدین ۴۰
نصف صبح میخورم نصف شب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.