برای سوزش معده چی خوبه،؟

۱۲ پاسخ

من اب سرد میخورم

عرق نعنا با آب قاطی کن بخور.

پنتو پرانول

شیر سرد هم خوبه

واس منم دکتر شربت دادع

فاموتیدین عالیه من خیلی اذیت بودم چند بار خوردم رفت پی کارش

ادی ژل

پنتوپرازول- فاموتیدین

جویدن ادامس

منم امشب دارم نمیزاره بخوابم تازه احساس گشنگی هم میکنم

فقط قرص فاموتدین

واااااای نگو من امشب دارم میمیرم.هرکاری که فکر کنی کردم

سوال های مرتبط

مامان ❤️‍🔥گندم🥰 مامان ❤️‍🔥گندم🥰 ۸ ماهگی
مامان آریو مامان آریو ۷ ماهگی
مامان دومعجزه خدا مامان دومعجزه خدا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان گردو 🩵 مامان گردو 🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان داوین مامان داوین روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان ٢نون خامه اي💕💝 مامان ٢نون خامه اي💕💝 ۶ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی