سلام برای سوزض

سلام بزای سوزش معده چی خوبه

۸ پاسخ

متاسفانه دکتر میگفت طبیعیه تحمل کن🙂

اگه دارو در دسترست نیست الان یه فنجون شیر سرد بخور

من دکترم فاموتیدین داد هر ۸ساعت میخورم

منم فقط فاموتیدین

من فاموتیدین میخورم

هیچی فقط دارو

کلی لباس جدید نوزادی آوردم
هم وارداتی هم ایرانی و قیمت مناسب
همه کارها با کیفیت تضمینی
کلی مامان تو کانال عضو و رضایت دارن از خریدشون
تو ایام تعطیل هم ثبت سفارش داریم

کانال روبیکا
@nini_heed1

ای وای همدردیم

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کایرا👩🏻‍🍼🧿 مامان کایرا👩🏻‍🍼🧿 ۱۰ ماهگی
مامان ❤️‍🔥گندم🥰 مامان ❤️‍🔥گندم🥰 ۸ ماهگی
مامان آریو مامان آریو ۷ ماهگی
مامان گردو 🩵 مامان گردو 🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آیلین و آرتین مامان آیلین و آرتین ۸ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱۱ ماهگی