سلام خانما برای سوزش معده چی بخوریم

۵ پاسخ

فقط شربت آلمینیوم جی ضد اسید خوبه عالیه من حتی دکتر برام نوشته برای سوزش معده

دکتر من بهم فاموتیدین ۲۰ داده

برای من فقط پنتوپرازول جوابه
هیچ چیز دیگه ای آرومم نمیکنه جز همین قرص

قرص پنتوپرازول خوبه یا پنتومید

ریفلاکس یا سوزش؟ داروخانه بری بهش شربت میده

سوال های مرتبط

مامان هلنا مامان هلنا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان سوگند💕 مامان سوگند💕 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان داوین مامان داوین روزهای ابتدایی تولد
مامان ارسلان🤰 مامان ارسلان🤰 ۳ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱۱ ماهگی
مامان ❤️‍🔥گندم🥰 مامان ❤️‍🔥گندم🥰 ۹ ماهگی
مامان آریو مامان آریو ۷ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیست‌وششم بارداری