برای سوزش معده چی خوبه

۱۱ پاسخ

بهتربن کار ورزشه دستاتو رو به بالا بکش خیلی خوبه

منم خیلی سوزش معده داشتم به حدی بود که گاهی اوقات هرچی میخوردم بالا میوردم دکتر بهم گفت شربت آلمینیوم ام جی بخورم میخوردم بهتر میشدم

من بارداریای قبلیم هیچ قرصی خوب نبود همیشه دوتا سه تا بالش زیر سرم بود بچهامم پرمو بودن ماشاالله
سر دخترم اوایل کرونا بود بخاطر اسید معده سرفه های خشک داشتم همه میترسیدن فک میکردن کرونا دارم😅
باید تحمل کنی

قرص نعناع خیلی خوبه

بادوم درختی رو امتحان کن،برای من جواب بود

شربت معده و عرق نعنا خوبه

قرص فاموتدین یاعرق چهل گیاه

فاموتیدین

تو بارداری شربت ام جی بی ضرره

من شربت مخصوص بارداری میخورم

فاموتیدین

سوال های مرتبط

مامان کایرا👩🏻‍🍼🧿 مامان کایرا👩🏻‍🍼🧿 ۱۰ ماهگی
مامان آریو مامان آریو ۷ ماهگی
مامان گردو 🩵 مامان گردو 🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان داوین مامان داوین روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان سوگند💕 مامان سوگند💕 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد