30هفته انجام بده که اگه وزنش کم بود وقت داشته باشی
آره لازمه
سلام
من چون وزن خودم خوب بود دکتر فقط گفت ۳۷ هفته برو
من تو ۲۸ برا وزن و آکرتا رفتم بهم گفته ۳۲ هم برم
۳۵ رفتم من ولی مین ۳۲ بهترین زمانه
چون دلتنگ نینیم بودم رفتم
من ۳۰هفتگی رفتم بنظرم علکیه اصلا نرو
عموما بین۳۲ـ۳۴
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.