خانما سونو رشد جنین خوبه چندهفتگی بدیم واینکه حتما باید بدیم لازمه آیا؟؟

۸ پاسخ

30هفته انجام بده که اگه وزنش کم بود وقت داشته باشی
آره لازمه

سلام

من چون وزن خودم خوب بود دکتر فقط گفت ۳۷ هفته برو

من تو ۲۸ برا وزن و آکرتا رفتم بهم گفته ۳۲ هم برم

۳۵ رفتم من ولی مین ۳۲ بهترین زمانه

چون دلتنگ نینیم بودم رفتم

من ۳۰هفتگی رفتم بنظرم علکیه اصلا نرو

عموما بین۳۲ـ۳۴

سوال های مرتبط