خانما بعد سونو رشد دیگه کی باید سونو بدیم چندهفته?

۸ پاسخ

۳۶ هفته هم ی سونو برو

تو این هفته رفتی سونو ؟ وزنش چقد بود ؟

من ۳۲ک رفتم برام ۳۶هفته هم نوشته

یبارم نزدیک زایمان 36 هفتگی

من دکترم سونو رشد از ۳۲ تا ۳۴ هفته نوشت گفت دیگه نمیخواد بدی همین آخرین سونویه انشالله

منکه ۳۲ هفته رفتم دکترم گفت دیگه احتیاجی نیست سونو بری

۳۵ الی ۳۶

من یه بار ۳۲ هفته سونوی رشد رفتم
یه بارم ۳۷ هفته برام نوشته برم

سوال های مرتبط

مامان آیماه🍓 مامان آیماه🍓 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان لوبیا مامان لوبیا روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوقم دلسا🍓🎀 مامان فندوقم دلسا🍓🎀 ۱ ماهگی