بچها بعد سونو رشد دیگه کی بریم سونو؟

۸ پاسخ

فک کنم ی سونو دیگه هست برای اینکه حالت قرار گرفتن جنین رو بدونن

من ۳۴رفتم گفت عرضیه حالا۳۶یا۳۷بایددوباره برم ببینم چرخیده یانه

من آخر ۳۶ گفته یه سونو برم باز

۳۶.۳۷هفته میری

یدونم ۳۶ هفته هست که واسه رشد و نوع زایمانه

منم دبروز رفتم سونو رشد دیگه بعدش،رو نپرسیدم

من یه سونو ۳۰ هفته رفتم
یه سونو ۳۶ هفته که سونو اخرم بود
دیگه اون بین دکتر نرفتم اصلا

دیگه تمومه فکر کنم

سوال های مرتبط

مامان ایهان کوچولو مامان ایهان کوچولو ۳ ماهگی
مامان ایهان کوچولو مامان ایهان کوچولو ۳ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد