۴ پاسخ

نه دیگه دکتر شیفت هر کی باشه عملت میکنه عزیز

اره عزیز 36 هفته رفتم باید برم فردا پیش دکتر سنو نشون بدم تسویه کنم بعد نامه بگیرم بعدش برم پیش دکتر بیهوشی

من دیروز سنو اخری و رفتم باید فردا برم نشون دکتر بدم نامه عمل بگیرم

۳۶هفته اخرین سونو رشد واگرسزارین باشی سونو چسبندگی

سوال های مرتبط

مامان ماهورا مامان ماهورا روزهای ابتدایی تولد
مامان دوتا سادات خانم مامان دوتا سادات خانم هفته بیستم بارداری