سلام خانما میگم دیگه کی باید بریم سونو ؟؟؟

۴ پاسخ

۳۰ هفته نی نی چقد بود

من ۲۴ رفتم سونو امرپز رفتم دکتر بهم گفت ۳۳ هفته باید برم وزن و قرار جنین و این چیزا

سلام گلم منم تو 33هفته هستم تازه از دکترم پرسیدم هنوز جواب نداده

من ۳۰ رفتم
گفت دوباره ۳۵ م برو

سوال های مرتبط

مامان هدیه‌امام‌رضا💚 مامان هدیه‌امام‌رضا💚 ۵ ماهگی
مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی