سلام بعدسونو رشد سونو بعدی چندهفته باید انجام بدیم??

۱۱ پاسخ

نگران نباش خدا بزرگه انشالله هر چی به صلاحت باشه همون بشه

منم ۳۸ هفته قرار نامه بهم بده پول بریزم به حسابش

ولی تو ۲۸ هفته هستی امکان چرخش داره

من دیروز انجام دادم

اجباری آره کمتر

من گفتم دکتر من خودش ۲۰ تومن میگیره

اره منم خودم میخوام سزارین کنم از طبیعی میترسم

اگه بریچ باشه مینویسه برای سزارین دولتی حساب میشه ولی اگه مشکلی نداشته باشی نخیر آزاد حساب میشه دکتر پول میگیره برای عمل

من ۳۱ سنو وزن داشتم دو هفته دیگه دوباره سنو دارم دیگه آخراش باید زود زود بری برای کنترل

۳۰هفته سونو وزن میدی دوباره ۳۷هفته سونو وزن دیکه آخریه

۳۲ یا ۳۴ هفته

سوال های مرتبط

مامان تو دلی🐣🎀 مامان تو دلی🐣🎀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مامان فندقم مامان مامان فندقم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گلابی کوچولو مامان گلابی کوچولو روزهای ابتدایی تولد