نه عزیزم طبیعیه بچه من بعضی وقتا روزی ۷ شاید ۸ هم بار هم سکسکه میگیرش با این که آروغ هم زیاد میزنه
ماشاالله داره وزن میگیره خ خوبه
نه عزیزم به اصطلاح قدیمیا داره معده گشاد میکنه که بزرگ بشه ربطی هم به آروغ نداره من گاهی شیر بچمو میدم بلندش میکنم آروغ بگیرم شروع میکنه به سکسکه
آروغش هم میگیرم وقتی که باهاش بازی میکنم خیلی ذوق میکنه سکسکه اش میگیره
خوب اروغش نمیگیری سکسکه میکنه
دکتر میگفت بچه باید حداقل دو تا آروغ بزنه بعد بزاریش
طبیعیه
نه گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.