۴ پاسخ

من به دخترم ۳۰ تا میدادم از امروز کردمش ۴۵ تا ( دکتر گفت ۴۵ تا بده) اونم بعد ۳ ساعت شیر نخوردن.برای بچه شما اونقدر زیاده. اگر بعد شیر خوردن هنوز میخواد مک بزنه باید پستونک بهش بدی بعدشم پیام سیری ۲۰ دقیقه بعد به مغز میرسه. زیادی بخوره همش بالا میاره.

من تازه دارم ب دخترم ۶۰ تا میدم تو اون سن ۳۰ تا میدادم بهش

۶۰ تا زیاده فوقش ۴۵ تا بهش بده اگه خواست

۳۰ تا یماهگی

سوال های مرتبط