سرد با نی میخوره ولرم کردم با لیوان نخورد شیشه شیرم ازش گرفتم
گرم چون قبلش میجوشونم که خراب نشده باشه
الانم هوا رو به گرما میره ممکنه خراب باشه چند بار برای من پیش اومده
ولی خیلی داغ نمیکنم بعد یکمم میذارم خنک شه مثل دمای شیر خشک تقریبا دیگه
ولرم
یه کوچولو حرارت می دم تا از سردی دربیاد
سرد ب مرور یبوست میگیره سعی کن ولرم کنی بدی
گرم میکنم دلدرد میشن سرد
من گاهی وقتا سرد گاهی وقتا ولرم ولی اکثراااا سرد
سرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.