۴ پاسخ

من اصلا نمیدم دوست نداره بچه رو دل درد کرد چه اصراریه همون شیر خشک رو میخوره

من الان ب جا شیر خشک پاستوریزه کم چرب میدم میخوره خشک گاهی هست گاهی نیست در موارد ضروری میدم

هر بیست و چهار ساعت یک بار ماجان میدم بقیش شیر خشک
بالاخره شیر خشک کامل تره
دو سالگی به بعد دیگه کلا پاستوریزه میدم

هیچی یه بار دادم نخورد روزی دوبار شیر خشک میخوره گاهی ماست دوغ میدم یا فرنی

سوال های مرتبط