سلام خانما چجورخاب بچتون روتنظیم میکنین

۸ پاسخ

من الان تقریبا یک ماهی میشه دخترم شبا قشنگ میخوابه
ببین سعی کن نور اتاقو کم کنی پوشکشو عوض کن منو دخترم کنار هم دراز میکشیدم نازش میکنم بوسش میکنم دستش میکشم سینه میدم دهنش شیر میخوره همراه اون میخوابه همه شب ساعت ۹نیم ۱۰ شروع کارمونه عادت کرد

هیچ جور عزیزم اون خواب مارو تنظیم کرده🥴🥴
نوزاد دیگه نمیشه ب زور بیدار نگهش داشت رو اعصابش تاثیر میذاره

وا شماها بچه هاتون زیر ۳-۴ ماهن اصلا به تنظیم خواب فکر نکنین
مغزشون آسیب میبینه بیدار نگه ندارین هروقت خواب دارن بخوابونین

من قبلنا نمیخوابید بعد یهویی یه شب تا صبح خوابید از اون روز دیگه تنظیم شده

کم کم خودش تنظیم میشه

آروم و ساکت کردن محل خواب(مخصوصا وقتی نزدیک به زمانی خواب میشه)
کم کردن نورو حتی خاموش کردن(وحشتناک تاثیرگذاره این گزینه به خاطر ترشح ملانتونین)
یه روتین بسازین براش شده هر چقدر هم ساده(مثلا پوشک عوض کردن. نوازش سر و ...)
و صبوری
و صبوری
و صبوری
چون دیدین خودمونم یه وقتایی بیخواب میشیم ممکنه اونجوری بشن ولی در هر حال شما اون روتین رو رعایت کنید

من از ساعت ۷ به زووووور بیدار نگهش میدارم تا ۱۰ که دیگه بخوابه
گریه میکنه نق میزنه ازیت میشه ولی مجبورم

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد ۵ ماهگی