کدوماتون پساری گذاشتید چطوره درد داره

۲ پاسخ

دکتر گفته باید بزاری چرا؟

موقع گذاشتنش یخورده درد داشت ولی من خودمو سفت کرده بودم واسه همین یکم درد داشت دیگ بعدش ک کلا متوجه نمیشی اصلا داخل واژنته

سوال های مرتبط

مامان نور🌞✨ مامان نور🌞✨ ۱۱ ماهگی