چرا باید نزدیک زایمان من اینجور شه
کم درد دارم
استرس گرفتم

۷ پاسخ

نگران نباش عزیزم تا خدا نخواد برگی از درخت نمی افته توکل کن بخدا عزیزدلم ♥️🌹

نگران‌نباش عزیزم هر چی هست زود تمومش میکنن قدرت نماییه

عزیزم بچهات چن ساله هستن؟؟ زایمانت کی هست

نگران نباش هیچی نمیشه

من فشارم همیشه پایینه حتی صبح ها تا ۸رو ۶هم رفته نگران نباش

والا منم ۳۵ هفته هستم اینقدر استرس گرفتم
اینم شانس ماست

الهی حق داری. انشاالله که ختم به خیر بشه

سوال های مرتبط