ما فردا صبح نوبت واکسن داریم 😭
منم صبح زدم😣😩
سختیش یکی دوروزه عزیزم
ان شاالله زودتر بگذره
عزیزم دور جای واکسنش رو پاش قرمزم شده؟
تب ش چنده؟
انشاالله تا فردا اوکی میشه نگران نباش عزیزم.منم دخترم اون شب تب کرد و فرداش تا ظهر اوکی شد اما پاهاش تا چند روز ورم داشت و خودش انگار حواسش به پاش بود. کاش امروز کمپرس سرد میزاشتی رو پاش.
منم استرس دارم
شربت ایبوپروفن دونیم سی سی هر شش ساعت بده بهش درد پاوتب رفع میشه
خیلی شب بدی بود برام
وای انقدر استرسشو دارم که نگم برات. ۵ مرداد وقت واکسنشه. هووووف
آخ منم استرس دارم از الان شدیداً
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.