خانما چرا تکون های ماشین تو بارداری بدع

۸ پاسخ

من بیرون زیاد میرم با ماشین معمولا لباس ساحلی میپوشم و زیر لباس ساحلی ی شلوار نسبتا تنگ میپوشم وقتی میشنم تو ماشین اصلا نه درد دارم نه چیزی

منکه خودم رانندگی میکنم میرم خونه مامانم بر میگردم یه ساعت راهه.خدا دهترمو نگهدار باشه

ارع خیلی منم بچم زیاد تکون میخوره

وای من خیلی درد میکشم

چون کلی آب تو شکممونه ی توپ قلقلی هم توشه 😐

چون باعث میشه رحمت شل بشه بچه بیاد پایین داخل لگن اگه هم داخل لگن باشه رشدش کم میشه خدایی نکرده طول سرویکس هم میاره پایین

عزیزم صندلی جلو تخت کن دراز بکشی زیاد چیزی احساس نمی کنی

زیادش خوب نیست

خلاصه چندتا کتاب درباره دوران بارداری و رشد مغز جنین رو تو کانال بله قرار دادم و امروز یه هدیه ماندگار داده شده🌱
اگر توام به دنبال آگاهی هستی و فرصت مطالعه کتاب رو نداری، جات اینجا خالیه✨️
با هم مسیر رشد رو می‌سازیم🌱✌️

آیدی کانال: 👇
@elaheghorbanpoor

سوال های مرتبط