خوبه من زاییدم. ج ن گ شد که😁😁

۱۲ پاسخ

خوش،به حالت ..ما را بگو

ننن توروخداا باز شروع شد اون موقعه نمیترسیدم
الان بخاطر میران میترسمم

من پارسال که بارداری خارج از رحم داشتم از بیمارستان که مرخص شدم ۲،۳روز بعدش جنگ ۱۲روزه شد،این بارداریمم تو جنگ بود😄.

دلم برا هیجان تنگ شده بود اواخر بارداریم خیلی حوصله سر بر شده بود😃😂

من از ترس اینکه گفتن برقارو میزنن تو تعطیلات عید زاییدم زودتر از وقت سزارین😂😂

ارهههه خیلی خوبه ک زاییدی

واییییییی نگووووووووووو

منم‌زاییدم فقط منتظر بودن مابزاییم😂

دعا کن ماهم زایمان کنیم چیزی نشه😢

ایشالا هیچی نمیشه دعا کنید اتفاقی نیافته بقیه هم به سلامتی زایمان کنن .

چی شده خواهر

مطمئنی ؟؟

سوال های مرتبط

مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان ارغوان شهرزاد مامان ارغوان شهرزاد ۳ ماهگی
مامان معجزه الهی مامان معجزه الهی روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا یزدان🩵 مامان آقا یزدان🩵 ۱۲ ماهگی
مامان سامیار طلا👶 مامان سامیار طلا👶 ۸ ماهگی