منم ۱۲خرداد موعدم بود ولی هنوز بیبی چک نزدم میترسم باز نشه بهم بریزم
سلام من موعدم ۱۳ خرداد بوده هنوزم پریود نشدم بی چک ۱۴ خردادم منفی بود تا کاری میکنم کمر درد سراغم میاد اعصابمم تعطیل ،فردا میخوام دوباره بی بی چک بزنم
من بیبی نزدم علائمیم ندارم
من موعودم بود ک بارداری شیمیایی بود امروز پریود شدم با خونریزی شدید و درد های به شدت زیاد
من سیزده خرداد موعدم بود ولی هنوز بی بی چک نزدم میترسم مثبت باشه دعا کن منفی بشه برام .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.