سلام کیاامروز موعدشون بود وپریود نشدن بی بی زدین ؟

۴ پاسخ

منم ۱۷ ام موعدمه بی حال و بی حوصله ام سر درد سر گیجه دارم کمرم درد می‌کنه سینه هام درد می‌کنه یکم سفت شده

من دو روز گذشته ولی نزدم

من فردا موعدمه

من موعدم بود ولی پریود نشدم نه بی بی نزدم اگه تا اخر هفته نشم بعدش بی بی میزنم

سوال های مرتبط

خانم لوبیا خانم لوبیا قصد بارداری
مامان ۴تاعروسک😍 مامان ۴تاعروسک😍 هفته سی‌ودوم بارداری
شیوا شیوا قصد بارداری
مامان نیهان🩷 مامان نیهان🩷 ۲ ماهگی
مامان قند عسل مامان قند عسل هفته چهاردهم بارداری