گهواره زایید من نزاییدم🫠

۶ پاسخ

پله نوردی کن

یه روزایی میومدم گهواره می دیدم یه سری مامانا ۴۰ هفته شدن هنوز زایمان نکردن میگفتم واااای چقد سخته مگه میشه ۴۰ یا ۴۱ هفته رو رد کنی بازم بچه نیاد الان ک سر خودم اومده می بینم ک شده
با وجود این همه تلاشی ک کردم دوس داشتم حداقل دو سه روزم ک شده زودتر بغلش بگیرم ولی فردا ۴۰ هفته میشم و هنوز خبری از درد نیست😞

مبارک گهواره باشعq🤣

وای چه بدههههه خدانکنه منم این صحنه رو ببینم ان شاء الله زودتر زایمان کنی عزیزم من ک دیگه جونم درومده

😂😂😂😂😂بچه های الان خیلی سفت وسختن

😂😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان ملورا🩷🐣 مامان ملورا🩷🐣 ۱ ماهگی
مامان دلارام مامان دلارام ۱۳ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۳ ماهگی
مامان مانلی مامان مانلی ۱۳ ماهگی
مامان یزن مامان یزن ۱۲ ماهگی
مامان کیارا مامان کیارا ۱۴ ماهگی
مامان سلین مامان سلین ۱۲ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا ۱۲ ماهگی
مامان ابولفضل 👼🏻🎀 مامان ابولفضل 👼🏻🎀 ۵ ماهگی
مامان حنان مامان حنان ۵ ماهگی
مامان میرخان مامان میرخان ۴ ماهگی
مامان علی مامان علی ۱۰ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان عطرین مامان عطرین ۱۱ ماهگی