دختر من. البته دختر من طیف اوتیسم هست. چهار سال و نیم هست که داره کلاس میره. اول اصلا کلام نداشت ولی الان صحبت میکنه
برادرزاده ام هم رفت خیلی خوب نتیجه گرفت فقط ۲ تا کلمه میگفت الان قشنگ حرف میزنه
من پسرم پیش فعال بود تمرکز نداشت بس که شیطنت میکرد دکتر براش شربت رسپریدون نوشت ۶ قطره دادم ماشالا بلبل شد حرف زدنش اروم ترم شد الان دیگه دوز شربت رو کم کردم که قطع کنم تا یه ماه دیگه
خواهر من خیلییی خوب نتیجه گرفت
الان دخترش میخواد بره کلاس چهارم
ولی ۲ سال کامل برد
عشقم من بردم گفتاردرمانی یه جلسه پسرم همکاری نکرد بعدیادم داداوردم خونه توجهش روبه خودم جلب کردم حرکات لب خیلی مهمه کلمات روکشیده گفتم اونم یادگرفت یواش یواش گفت اول کلمات دوهجایی بعددیگهراه افتاد
پسر منم حرف نمیزنه..خ غصه میخورم..فقط چند تا کلمه میگه
منم لایک کن ببینم عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.