خوب نبود واسه ما
بیومیل پلاس میدادم خوب بود وزن دهیش
من میدادم خوب نبود عوض کردم گیگوز میدم خیلی خوبه البته الان که دیگه شیرخوردنش خیلی خیلی کم شده
من بیومیل ای ار میدم راضیم ازش یک ماهه شروع کردم خوب بود برامون من قبل بیومیل اپتامیل و نان دادم به دخترم نساخت و باعث یبوست میشد ولی بیومیل عالی بود براش
خیلی خوبه...منتها من یه هفتس هرچی میگردم پیدا نمیکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.