بچهاتون از چند وقتگی سینه خیز رفتن و نشستن

۳ پاسخ

دختر من سینه خیز و چهاردست و پا نمیره اصلا. فقط سرجاش میچرخه و دنده عقب هم میره ولی روبه جلو نمیتونه بره . از تقریبا ۴ ماهگی غلت زد. ۵ ماهگی این جوری دنده عقب میرفت و دور میزنه ‌همون موقع با کمک می‌نشست. ۶ ماهگی هم بدون کمک نشست.

از هفت و نیم چار دست پا و نشست رفت

از ۵ماهگی میره
الانم ۴دست وپامیره

سوال های مرتبط

مامان فندق🩷 مامان فندق🩷 ۱۳ ماهگی