دختر من سینه خیز و چهاردست و پا نمیره اصلا. فقط سرجاش میچرخه و دنده عقب هم میره ولی روبه جلو نمیتونه بره . از تقریبا ۴ ماهگی غلت زد. ۵ ماهگی این جوری دنده عقب میرفت و دور میزنه همون موقع با کمک مینشست. ۶ ماهگی هم بدون کمک نشست.
از هفت و نیم چار دست پا و نشست رفت
از ۵ماهگی میره
الانم ۴دست وپامیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.