بر منم همینه
نه بابا
لثه هاشون داره سفت میشه واسه تولید بزاق هست
من بردمش دکتر گفت آب دهانش زیاده نمیتونه قورت بده و معده اش گنجایش آنقدر رو نداره برای همون میریزه بیرون
ن فک نکنم چون لثه هاش ورم نکرده.چون تازه با دستاش اشنا شده دوس داره همه جاشو لمس کنه
همه بچه ها همینن پسر منم دوماهه اینجوریه ولی خبری نیست
آب دهن دختر منم میریزه از رفلاکسه فک کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.